HOLY F*CK! Schedel gebruikt voor soundscape Inside

Wat je ook van de game Limbo vindt, het is in ieder geval een bijzondere sfeer die de makers hebben neergezet. De nieuwe game, genaamd Inside is ook weer een typische Playdead game te worden met een donkere vibe en de juiste muziek helpt daar ook bij.

Martin Stig Andersen is verantwoordelijk voor de muzikale ondersteuning in de game. Zijn eerdere composities bleken niet het gewenste resultaat op te leveren. Hij vond echter net de juiste sound die hij nodig had in vorm van een mensenlijke schedel. Door de muzikale composities door de schedel te laten galmen, werd wel de juiste sfeer bereikt. Daarnaast is het natuurlijk een ideaal verhaal voor rond halloween. De muziek (voor en na gebruik van de schedel) kun je hier beluisteren.

insideskull

Vond je dit artikel nuttig?

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x