Check de dev-diary van Outcast: Second Contact

Bigben en de ontwikkelstudio Appeal bieden je de kans om meer te ontdekken over de totstandkoming van Outcast – Second Contact door een serie ontmoetingen en interviews met de ontwikkelaars van deze game.

In deze eerste video praten Yves Grolet (Game Director en mede-oprichter van Appeal) en Franck Sauer (Artistic Director en mede-oprichter van Appeal) over alles wat hun inspireerde bij het scheppen van de wereld van Adelpha. Als makers van de originele game, halen ze herinneringen op aan hun ontwikkeling van een levende en systematisch ingedeelde wereld, waarin elk personage een eigen persoonlijkheid heeft.

Outcast: Second Contact is de complete remake van de cultgame Outcast, uit 1999, welke zal verschijnen voor de PlayStation4, Xbox One en PC. Het origineel was een ware pionier in het action-adventure genre en plaatste spelers voor het eerst in de videogamegeschiedenis in een open 3D-wereld. De game won destijds meer dan 100 awards, waaronder adventure game van het jaar.

In Outcast: Second Contact speel je met Cutter Slade, een elitesoldaat met een sterk karakter die naar een verre planeet wordt gestuurd om de aarde te redden. Trek door een geweldige wereld waarin wetenschap en magie met elkaar versmelten, verken exotische steden, strijd tegen formidabele vijanden en ontrafel de geheimen van een geavanceerde beschaving. In een levende wereld met een eigen ecosysteem moet je de juiste keuzes maken, terwijl het lot van twee universums op je schouders rust.

Check de dev-diary hieronder:

NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x