Maak een rondje Monaco in eerste F1 2018 gameplay

Dhe laatste jaren gaat het lekker met het F1 games en dit jaar moet dat niet anders zijn. Codemasters is bezig met verbeterde graphics: de lichteffecten en ook de lucht is onder handen genomen in het nieuwste deel.

Aan Charles Leclerc de eer om een rondje te maken op het circuit en hij is onder de indruk. Naast dat het lekker scheuren is op Monaco heeft Codemaster ook visueel het een en ander aangepakt. De lucht moet zodoende meer dynamisch worden, met verschillende wolkenformaties en vliegtuigsporen. Ook de die-hards komen aan hun trekken want de game physics worden ook verbeterd. Zo wordt er een energy-recover system aan het spel toegevoegd. Ideaal voor ieder die een realistisch race-ervaring wenst.

“I was amazed at how realistic the scenery was. Being born in Monaco, I know the circuit very well. Well done for visualising the track so nicely in the game. My favourite part is the last sector because there is a great rhythm to the drive there.” – Charles Leclerc

Kijk hieronder naar het rondje dat Leclerc maakte op het circuit. F1 2018 komt op 24 augustus uit op de Playstation 4, Xbox One en PC.

Vond je dit artikel nuttig?

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x