Bloodborne level nagemaakt in Unreal 4 engine, door Battlefield ontwikkelaar

Stel: Je werkt voor een grote ontwikkelaar, maar je hebt zeeën van tijd om handen. Wat doe je dan? Je maakt in je vrije tijd een locatie na van Bloodborne in een andere game engine…

Dit overkwam DICE medewerker Simon Barle, welke in zijn vrije tijd de Hunters Dream-locatie uit Bloodborne heeft nagemaakt in de Unreal Engine 4.

Deze beste man is een environment artist bij DICE en werkt in zijn vrije tijd ook graag aan eigen projectjes. Aangezien hij nog wat privé tijd over had, besloot hij om het Bloodborne-level na te maken om beter bekend te raken met een bepaalde techniek.

Een video van het nagemaakte level bekijk je hieronder. Tevens heeft Simon Barle meer afbeeldingen geplaatst op zijn ArtStation-portfolio.

Vond je dit artikel nuttig?

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x