Cyberpunk 2077 patch lost weer flink wat problemen op in de game

CD Projekt RED heeft een nieuwe update uitgebracht voor Cyberpunk 2077, de fans die wachten op nieuwe content of features moeten nog even langer geduld hebben. Patch 1.23 draait namelijk compleet om het oplossen van bugs en problemen.

Op gebied van gameplay zullen NPCs niet langer vast komen te zitten in de auto als jij ze vermoord. Dan zijn er wat oplossingen voor een bossfight en zo zijn er gelukkig nog wat zaken aangepakt. Hieronder vindt je het volledige overzicht van bugfixes:

UPDATE NOTES:

Gameplay

  • Fixed an issue where after killing a NPC and stealing their car, their body could get stuck in the car.
  • Adam Smasher will no longer receive damage during animations between his attack phases.
  • Fixed an issue where dropping a NPC’s body caused too much destruction.
  • Cataresist cyberware should now work properly.

Visual

  • Fixed Johnny’s spectral appearance in various quests.
  • Fixed various issues related to clipping in NPCs’ clothes.
  • Fixed appearance of rocks in the Badlands.
  • The Pickup: Fixed an issue where one of the Maelstromers was T-posing.

Stability and Performance

  • Numerous crash fixes in animations, UI, scene, physics and gameplay systems.
  • Memory optimizations and memory management improvements in various systems (reducing the number of crashes).
  • Various console CPU optimizations.
  • Memory and I/O improvement leading to fewer instances of NPCs with identical appearances spawning in the same area, and to improved streaming.
NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x