God of War: Ragnarök kent vier grafische modi op PlayStation 5

Sony Santa Monica Studio heeft bekend gemaakt dat God of War: Ragnarok maar liefst vier verschillende performance modi zal kennen op de PlayStation 5.

Zo kun je zelf je voorkeur kiezen voor grafische details, maar hiervoor zal je wel in moeten leveren op de framerate. Het is zelfs mogelijk om ervoor te kiezen dat de game zo vloeiend mogelijk draait, tot wel 120 fps, maar dit gaat dan wel ten koste van diverse details en de game draait dan tevens op een variabele resolutie.

De performance modi van God of War: Ragnarok zijn als volgt:

  • Favour Resolution – 4K @ 30fps Locked
  • Favour Performance – 60fps Locked
  • Favour Resolution (High Frame Rate On) – 4K @ 40fps Locked
  • Favour Performance (High Frame Rate On) – Mikt op 120fps)

Voor de laatste twee opties is het dus noodzakelijk om beschikking te hebben tot een HDMI 2.1 televisie of monitor. De resolutie in de laatste twee performance modi zal dus variabel zijn.

“So our goal is let’s make the best PS4 game; push on fidelity, content, bring the story to a close that we started – that was our primary goal. PS5, it’s just like haptic feedback, 3D audio, higher frame-rate and better graphics and textures. That’s just like the icing on the cake. So of course the PS5 version is going to be the best way to experience it, but the PS4 [version] is going to be one of the games that pushes the PS4 to the max. Taking that philosophy and approach into it helped us to set the goalposts for ourselves, that we want to make a great PS4 experience and an even better PS5 experience.”

God of War: Ranarok verschijnt op 9 november voor PlayStation 4 en PlayStation 5.

NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x