Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint onthult meer info over de Ghost War multiplayermodus

Ghost War, de multiplayermodus van Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, is bij de lancering van de game op 4 oktober 2019 direct beschikbaar voor alle spelers en ontvangt daarna reguliere contentupdates.

Ghost War is ook onderdeel van de bèta die plaatsvindt van 5 tot en met 8 september 2019 op PlayStation 4, Xbox One en PC. Spelers met een pre-order hebben gegarandeerd toegang, andere spelers maken kans op deelname door zich aan te melden voor de bèta via ghostrecon.com/beta.

Ghost War is een 4v4-ervaring gebouwd op het tactische teamspel van de Ghost Recon-franchise, waar strategie en samenwerking net zo belangrijk zijn als individuele kwaliteiten. Spelers kiezen uit vier verschillende klassen: Assault, Panther, Sharpshooter en Medic. Elke klasse heeft een specifieke rol op het slagveld waar ze strijden tegen het vijandige team in open omgevingen op zes unieke maps. Ghost War profiteert bovendien van nieuwe mogelijkheden uit de campagnemodus, zoals het nieuwe dekkingssysteem, invloed van het terein en het nieuwe verwondingssysteem.

Spelers gaan bij de lancering van Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint aan de slag met twee compleet verschillende multiplayermodi in Ghost War:

  • Elimination: een intense team deathmatch waarbij spelers op de tegenstander jagen en deze moeten elimineren. Elimination introduceert ook een krimpende gevechtszone in de laatste fase van een ronde, waardoor spelers gedwongen worden de strijd met elkaar aan te gaan.
  • Sabotage: een asymmetrische bommodus, waar aanvallers een bom moeten laten ontploffen bij één van de bomplaatsen, terwijl de verdedigers die onschadelijk proberen te maken.

Voor de eerste keer, dankzij het gedeelde progressiesysteem van Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, gebruiken spelers hetzelfde karakter in zowel de campagnemodus als de multiplayermodus en behouden ze hun ontgrendelde klassen, vaardigheden, aanpassingsitems en wapens in beide modi. Om de ervaring eerlijk en skill-based te houden voor alle spelers, worden bepaalde statistieken in Ghost War aangepast. Ghost War is verder voorzien van dedicated servers en kent minder lange laadtijden en verbeterde matchmaking ten opzichte van Tom Clancy’s Ghost Recon Widllands. Tot slot gaat Ghost War enorme post-launch ondersteuning krijgen. Naast de gebruikelijke balancing updates en verbeteringen, kunnen spelers na de lancering van de game nieuwe maps, klassen, wapens en zelfs nieuwe modi en events verwachten.

NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x