Ray-Tracing zal in alle grafische modi van Marvel’s Spider-Man 2 aanwezig zijn

Eind oktober verschijnt Marvel’s Spider-Man 2 en naast de onlangs verschenen trailer is er ook bekend geworden hoe de game gebruik gaat maken van Ray-Tracing.

In een interview met IGN gaf Mike Fitzgerald van Insomniac toelichting op een aantal technische zaken van de game.

Zo zal Marvel’s Spider-Man 2 diverse grafische modi krijgen met verschillende framerates. Zo kan er gekozen worden uit 30, 40 of 60 fps, maar opvallend is dat al deze grafische modi Ray-Tracing ondersteuning zal hebben.

“For this game we’re really able to deliver [ray tracing] as a baseline performance mode. There’s no mode of this game that has the ray tracing turned off, no need for it. We’ve really figured out how to deliver what we feel like is the right Spider-Man visuals and we want to make sure every player is seeing that.”

Marvel’s Spider-Man 2 zal op 20 oktober exclusief verschijnen voor PlayStation 5.

Vond je dit artikel nuttig?

Abonneer
Laat het weten als er
guest
0 Reacties
Inline feedbacks
Bekijk alle reacties
NL / EN
0
Geef je mening over dit onderwerp en laat een reactie achter!x